η M ε γ α λ ύ τ ε ρ η Σ ο φ ί α Κ ρ ύ β ε τ α ι Σ τ η ν Α π λ ό τ η τ α Κ α ι Τ η ν Φ υ σ ι κ ό τ η τ α Τ ω ν Π ρ α γ μ ά τ ω ν . Δ ε ν Τ η ν Δ ι α κ ρ ί ν ο υ μ ε , Α κ ρ ι β ώ ς Ε π ε ι δ ή Ο λ α Ε ί ν α ι Τ ό σ ο Α π λ ά Κ α ι Φ υ σ ι κ ά .


05 Δεκεμβρίου 2006

$#@%&*@#*...

Έχει αρχίσει και με εκνευρίζει αρκετά αυτό το blogger!Διαβάζω ένα σωρό ωραία και ενδιαφέροντα ποστάκια και δεν μπορώ να αφείσω το σχολιάκι μου, να πω τη γνώμη μου...τίποτα!Error μου λέει...τον κακό σου τον καιρό που θα μου πεις εμένα error!Που θα πάει αυτή η ιστορία?Ουφ! (αγανάκτηση)

4 σχόλια:

annamaria είπε...

Δε γνωριζω τι φταιει αλλα
προσπαθησε να συνδεθεις πρωτα στη σελιδα σου και μετα να γραφεις σχολια στα blogs.
Μην εκνευριζεσαι, ολα θα φτιαξουν.

Gwgw είπε...

Όπως για παράδειγμα εγώ που προσπαθώ πόση ώρα να σου απαντήσω σε σχόλιο που άφησες στο blog μου και δεν μπορώ!! Αμάάάάάάν πια!!

unlearn... είπε...

Ωχ να μην μπορείς να σχολιάσεις στο ίδιο σου το μπλογκ...πρόβλημα!
Είναι πολύ ενοχλητικό πάντως, παρακολουθείς την εξέλιξη σε ένα θέμα και δεν μπορείς να πάρεις μέρος...τα νεύρα μου!Μια βδομάδα τώρα έχω προσπαθήσει τα πάντα...Τελοσπάντων.Για ακόμα μια φορά υπομονή...

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Θα το φτιάξουν που θα πάει....!!
Εγώ παίζω με Opera και Μozilla αυτές τις μέρες, εναλλάξ για να ποστάρω..
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο...
Αλλά πιάνει!


:)