η M ε γ α λ ύ τ ε ρ η Σ ο φ ί α Κ ρ ύ β ε τ α ι Σ τ η ν Α π λ ό τ η τ α Κ α ι Τ η ν Φ υ σ ι κ ό τ η τ α Τ ω ν Π ρ α γ μ ά τ ω ν . Δ ε ν Τ η ν Δ ι α κ ρ ί ν ο υ μ ε , Α κ ρ ι β ώ ς Ε π ε ι δ ή Ο λ α Ε ί ν α ι Τ ό σ ο Α π λ ά Κ α ι Φ υ σ ι κ ά .


11 Νοεμβρίου 2007

μου αρεσουν οι πολεις που εχουν γλαρους



Έχει πλάκα....να κάνεις βόλτα στο Hoe και να χαζεύεις τους γλάρους που πετάνε απο πάνω σου, που παίζουν δίπλα σου στα γρασίδια, κάτω απο τον φθινοπωρινό ήλιο του Νοέμβρη και χαζεύοντας τη μαγευτική θέα προς τη θάλασσα...

Είμαι στο Plymouth.Ωραία είναι.Εγώ καλά περνάω πάντως.Μου αρέσει η αγγλική επαρχεία.


Το ταξίδι της επιστροφής έχει ξεκινήσει...και αυτό με ηρεμεί κάπως.Ναι νομίζω πως έχω αρχίσει και ηρεμώ.Οι σκέψεις στο κεφάλι μου αρχίζουν να μπαίνουν σε ενα ρυθμό σιγά σιγά και ίσως να βρω και μια άκρη σύντομα.Αν πάλι όχι δε με νοιάζει.Νομίζω πως το παίρνω απόφαση σιγά σιγά πως τα επόμενα χρόνια θα είναι οτι να'ναι.Και εφόσων το παίρνω απόφαση δε με χαλάει.Πάμε.Γιούρια!


Είμαι στην Αγγλία, κάθομαι μπροστά απο εναν υπολογιστή και ψάχνω για δουλειά στη Δανία, ενω σκέφτομαι το ενδεχόμενο για πρωτοχρονιάτικα γλέντια στη βόρεια Ελλάδα....


Αυτά είναι!


Λαλαλαλαλαααααα!!!!




Me gusta!

9 σχόλια:

Unknown είπε...

πραγματικά ο,τι να ναι και ότι να ναι όλα καλά.

Ανώνυμος είπε...

η βου ελλάδα σας περιμένει λοιπόν για πρωτοχρονιάτικα γλέντια, αν πάλι βρεις καμιά δουλειά δανία και δεν την θες και την αφήσεις, στείλε εμένα λολ, να αλλάξουμε ρόλους δλδ, έλα εσύ για ένα εξάμηνο εδώ που γουστάρεις κιόλας και εγώ εκεί και θα κάνεις εμένα και εγώ εσένα, i mean why not, really

maria λεμονατη! είπε...

ααααααααχ, ωραια μας εφερες μυρωδια αλμυρας στη μυτη και δροσισε το μυαλο. νομιζω οτι αυτο το κλιμα ευνοει την τακτοποιηση σκεψεων και τη ληψη σωστων αποφασεων!

unlearn... είπε...

Ναριτάκο οτι να'ναι λέμε.....για να δούμε τι άλλο μας επιφυλλάσει το μέλλον.Τα αφείνω και περιμένω.Λαλαλααα.....

* * *

Τρολίδιο...λες?Να σου πω δεν είναι κακή ιδέα.Κάτσε τώρα θα βρω κάτι παρτ τάιμ λέω για να μπορέσω να να κατέβω για τα πρωτοχρονιάτικα γλέντια αμα τα καταφέρω...αλλά στο μέλλον βλέπουμε.

Πάντως αν εσύ το θες, εμείς δουλειές έχουμε.Απλά να ξέρεις...

* * *

Μαράκι λεμονάτο...νομίζω οτι έχεις δίκιο....μάλλον ο φρέσκος θαλασσινός αέρας του βορρά άρχισε να βάζει τα πράγματα στη θέση τους κάπως....για να δούμε τι θα ακολουθήσει...!

maria λεμονατη! είπε...

ετοιμη η μουσικη παραγγελια απο γαλλια με ευχες για καλη και ευκολη ευρεση δουλειας στη δανια μεσω αγγλιας!

trol είπε...

μαρί εσύ μιλάς δανέζικα, εγώ το μόνο που ξέρω να λέω είναι σκαλ και άντε χιγκ και άντε κάτι με ενσκέλντε, σε τι μέρος ύποπτο και βρώμικο θα με στείλουν να δουλέψω με αυτά?? αλλά καλά μιλάμε έχω σχέδιο, θα στο αναλύσω όταν είσαι βου ελλάδα για τσιπουρα και κρασιά και γλέντια

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Aνταλλάζουμε!?!?!

:D

trol είπε...

παιδίσκη

σε πρόλαβα οκ? αλλά καλά αν θες έλα όταν θα είμαι εκεί και σε φιλοξενώ εγώ

άσε είχαν και εκλογές
τα ίδια παντελή μου παντελάκη μου κτλ

unlearn... είπε...

παιδίσκη....χμ τι προσφέρεις εσύ?Κάτσε να το σκεφτούμε, δεν ξέρεις ποτέ, αλλά δε νομίζω...χεχε

* * *

τρολίδιο....χικ!
Μωρέ σε λεω αμα θες εσύ εμείς ολους τους καλούς τους βολεύουμε.Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται.Αμε.
Καλά τι σχέδιο έχεις?
Έτσι όπως πάει δεν το βλέπω για βου Ελλάδα πλεον....θα φέρω την Ελλάδα και τα τσίπουρα και τα κρασά εδώ για γκράντε πρωτοχρονιά τελικά και τα ραγκουτσάρια θα περιμένουν για άλλη χρονιά.Άσε που θέλω να μαζέψω και λεφτά για κάνα ταξιδάκι....γι αυτό θα κάτσω στ'αυγά μου.